Psycholog Warszawa Nawet jeśli twoje myśli samobójcze i uczucia się nie cofną, uzyskać pomoc dla siebie.
Forum dyskusyjne depresja, forum o depresji

Forum dyskusyjne depresja, zaburzenia psychiczne oraz psychoterapia i zagadnienia psychologiczne


You are not connected. Please login or register

Nawet jeśli twoje myśli samobójcze i uczucia się nie cofną, uzyskać pomoc dla siebie.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Admin


Admin
Co robić
• Porozmawiaj z kimś codziennie, najlepiej twarzą w twarz. Choć można poczuć się jak wycofanie, zapytaj zaufanych przyjaciół i znajomych do spędzania czasu z tobą. Lub kontynuować wywołać infolinię kryzysową i mówić o swoich uczuciach.
• Sporządź plan bezpieczeństwa. Opracowanie zestawu działań, które można wykonać podczas samobójczego kryzysu. Powinna ona zawierać numery kontaktowe do swojego lekarza lub terapeuty, a także przyjaciół i członków rodziny, którzy pomogą w nagłych przypadkach.
• złożyć pisemny harmonogram dla siebie codziennie i trzymać się go, nie wiem co. Przechowywać regularnych rutynowych jak to tylko możliwe, nawet gdy twoje uczucia wydają się spod kontroli.
• Wydostać się na słońcu lub w naturze, przez co najmniej 30 minut dziennie.
• Ćwiczenia tak dynamicznie, jak jest bezpieczny dla Ciebie. Aby uzyskać jak największe korzyści, mają do 30 minut ćwiczeń dziennie. Ale można zacząć od drobnych. Trzy 10-minutowe wybuchy aktywności może mieć pozytywny wpływ na nastrój.
• Upewnij się czas na rzeczy, które przynoszą radość. Nawet jeśli niewiele rzeczy przyniesie Ci przyjemność w tej chwili, zmusić się do zrobienia rzeczy, które wykorzystywane cieszyć.
• Pamiętaj o swoich osobistych celów. Możesz zawsze chciałem pojechać do określonego miejsca, czytać konkretnej książki, właścicielem zwierzaka, przenieść w inne miejsce, nauczyć się nowego hobby, wolontariat, wróć do szkoły, czy założyć rodzinę. Napisz swoje osobiste cele w dół.
Rzeczy, których należy unikać
• Będąc sam. Samotność może mieć myśli samobójcze jeszcze gorzej. Odwiedzić znajomego lub członka rodziny. Jeśli masz nikogo, podnieść słuchawkę i zadzwonić do infolinii kryzysowej.
• Alkohol i narkotyki. Narkotyki i alkohol może zwiększyć depresję, hamują Twój problem-solving zdolności, a może działasz impulsywnie.
• Robienie rzeczy, które sprawiają, czujesz się gorzej. Słuchanie muzyki smutnej, patrząc na niektórych zdjęciach, czytając stare listy, lub odwiedzając grób ukochanej może wszystko zwiększać negatywne uczucia.
• Myślisz o samobójstwie i innych negatywnych myśli. Staraj się nie stanie zajmować się myśli samobójczych, gdyż może to uczynić je jeszcze bardziej. Nie myślcie i przemyśleć negatywne myśli. Znajdź rozproszenia. Dając sobie przerwę od myśli samobójczych może pomóc, nawet jeśli jest to za krótki czas.
Odzyskiwanie samobójczych uczuć
Nawet jeśli twoje myśli samobójcze i uczucia się nie cofną, uzyskać pomoc dla siebie. Przeżywanie tego rodzaju emocjonalny ból sam w sobie jest traumatyzujące doświadczenie. Znalezienie grupy wsparcia lub terapeuta mogą być bardzo pomocne w zmniejszeniu szanse, że będziesz czuć się samobójczy w przyszłości. Można uzyskać pomoc i skierowania od lekarza lub od organizacji wymienionych w naszej sekcji Łącza pokrewne.
5 kroków do odzyskania od samobójczych myśli i uczuć
• określenie wyzwalaczy lub sytuacje, które prowadzą do uczucia rozpaczy lub generować myśli samobójcze, takie jak rocznica powstania szkody, alkoholu, lub stres ze związków. Znaleźć sposoby, aby uniknąć tych miejsc, ludzi lub sytuacji.
• Dbaj o siebie. Jedz dobrze, nie opuszczaj posiłków i uzyskać dużo snu. Ćwiczenie jest także kluczem: uwalnia endorfiny, łagodzi stres, a także promuje samopoczucie.
• Budowanie sieci wsparcia. Otaczaj się pozytywnymi wpływami i ludzi, którzy sprawiają, że czujesz się dobrze o sobie. Więcej masz zainwestowane w innych ludzi i swojej społeczności, tym więcej masz do stracenia, który pomoże Ci zatrzymać pozytywne i na torze odzyskiwania.
• Opracowanie nowych działań i zainteresowań. Znajdź nowe hobby, wolontariatu lub pracy, który daje poczucie sensu i celu. Kiedy robisz rzeczy, które znajdujemy spełniające, poczujesz się lepiej o siebie i poczucie rozpaczy są mniej skłonni do powrotu.
• Naucz się radzić sobie ze stresem w zdrowy sposób. Znajdź zdrowych sposobów na zatrzymanie poziom stresu w kontroli, w tym ćwiczeń, medytacji, za pomocą zmysłowych strategii na relaks, ćwiczenia proste ćwiczenia oddechowe, a wyzwanie autodestrukcyjne myśli.

Zobacz profil autora http://forum-depresja.euro-talk.net

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach